www.a7latarab
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

www.a7latarab

الرئيسيةاحلى طرب أحدث الصورالتسجيلدخول

مقالب فودافون جااااااااااااامده جدااااااااا

كاتب الموضوعرسالة
البروفسير
مدير عام
مدير عام
البروفسير

مقالب فودافون جااااااااااااامده جدااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: مقالب فودافون جااااااااااااامده جدااااااااا   مقالب فودافون جااااااااااااامده جدااااااااا I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 04, 2008 6:17 pm

اولا: الموضوع مجرب و ناجح 100%
بيضحك لدرجه انك ممكن تعيط من كتر الضحك

شوف اي حد من صحابك يكون خطه فودافون و اطلب منه تليفونه و اعمل انك هتشوف فيه حاجه و تديهوله تاني
و لما تاخده غير اسمك ل vodafone يعني خلي رقمك متسجل عنده بفودافون و بعدين اديله التليفون و اعمل اكنك خلصت
و بعديها بكام ساعه كده ابعت رساله من تلفونك و اكتب فيها مبروك كسبت 3000 دقيقه من فودافون
و بعدين هتلاقي صاحب التليفون اتجنن و مبقاش عارف يعمل ايه

انا عن نفسي عملتها مرتين مرة في اتنين من صحابى

يا عيني من كتر الفرحه اعدت تحسب الدقايق دي بكام و كانت عايزة تاجر موبيلها للسنترال اسبوع لحد ما الدقايق تخلص
رحت انا بئه علشان اسخن الموضوع رحت متصلة بيها و عملت اكني من فودافون و كلمتها و بقت عاااااااايشة انها كسبت
بجد و انا فطسانة من كتر الضحك
و اقولهه حضرتك سعيد الحظ معانا و هى تقولي ربنا يخليكى هههههههههههههه
ههههههههههههه

و المرة التانيه
بس دي كانت اجمد بكتير البت يا عيني اتبعتت بعته زي الفل و اللي خلي الموضوع تمام انها مش بتفهم في الموبيلات اوي راحت متصله بيا علي اساس ان انا فودافون و خلت اصحابها يكلموني و بئو يظغرطو من الفرحه ولا اكنها كسبت رحله عمرة من طارق علام

انا شرحت الموضوع بالتفصيل
يا رييت تجربوة و تكتبو ايه اللي حصل معاكو و مع الزباين

مقالب فودافون جااااااااااااامده جدااااااااا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مقالب زوجية علي الطريقة المصرية